vrijdag 25 januari 2013

weer even updaten

Zo'n blog is handig als je veel tijd hebt, iets wat ik niet zo heb :-)
Ik ging nog foto's plaatsen van de kleertjes die ik ondertussen heb afgemaakt.

         De dochter moest naar een chiro feestje en een kadootje meenemen ter waarde van 5€. Ik maakte dit rits zakje en stopte er wat snoepjes in.

                  De dochter koos in Mechelen toen het stoffenspektakel was een leuk fleece stofje.
                  Ik maakte deze hoodie trui. Volledig gebasseerd op een echte trui en naar tutorials gekeken op het internet.
                                              
                                                  De kap is met voering

                              Ik kocht in de kringloopwinkel een muffe kussensloopje van 1€, stopte het in het wasmachine en maakte er dit leuke giletje mee, helemaal gevoerd met een leuk stofje (natuurlijk ook door de dochter gekozen. De dochter vind het super leuk en heeft het al veel gedragen met een orange souspulletje onder. Veel leuke reacties mee gehad

               Ik deed mee aan de groepsbestelling fabricland.co/uk en kocht dit leuke flamingo stofje. En maakte via de boek ;" stof voor durf het zelvers" dit leuke kleedje met voor de eerste keer een rode paspel erin. Ze gaat er in stralen in de lente/zomer. En zo is het eerste zomerjurkje een feit.

2 opmerkingen:

  1. Mooie dingetjes! Ik ben op je blog terecht gekomen via stof de stofkes en ik blijf plakken se :-) Kom je ook eens op mijn blog kijken?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke naaisels en toffe blog,ik ben volger :)

    BeantwoordenVerwijderen